[slikom] Re: Battleship

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 21:30:05 +0200

Zdravo svima,
Odmah se prvo izvinjavam zbog eventualnih grešaka jer mije ruka u zavoju i
teško pišem. Ova igrica ne nudi mogućnost igranja preko interneta, kao što
već imamo battleship koji se može igrati  online, ali ima toliko opcija koje
nijedna druga igra tog tipa nema. Možete da birate veličinu table, broj
polja koji zauzimaju brodovi, itd.
Pozdrav!
          Miloš Pržic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx