[slikom] Re: BLOG

  • From: Violeta Pećić <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 12:57:22 +0200

        Caos

   Aa??? Jeste li dobili alergiju na mene???

Sto se tice Blog-a, mozda bi se tako nesto moglo napraviti i na saitu
Slikoma? Otprilike da funkcionise tako da svi imaju pristup i mogucnost da
nesto nasvrljaju (bez obaveze, znaci, onda kad naidje inspiracija). Ne znam
samo kako bi to funkcionisalo s tehnicke strane?

   Davide, slazem se da veliki broj listera ima nekakvih problema s vezama,
pa tako kapiram i tvoj predlog, ali blog se ionako ne bi morao posecivati
svakodnevno. Alf je pomenuo dostupnost sirem krugu ljudi, sto se jedino i
moze postici preko sajta, a sto da se ne pruzi prilika i "obicnim
smrtnicima" da nas dozive i s te druge strane.

A magazin? Izlazi ipak jednom mesecno, sto naravno ne znaci da ne bi mogao
preuzeti poneki blog, jedino bi malcice gubio na "svezini" onog o cemu se
pise.

                     Viki