[slikom] BAK-fajlovi

  • From: "Ninoslav Stankovic" <ninoslav@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Dec 2006 23:10:47 +0100

U Risajkl binu sam pronasao desetak fajlova sa bak-ekstenzijom, a naziv im je
Contacts, Inbox, Outbox i sl. dakle imaju neke veze sa Outlook-om. Izvorno su
bili na C-disku, Documents and settings i da preskocim celu putanju, zakljucno
do Identities i foldera sa silnim ciframa i slovima. Ne ceprkam nista sto mi
nije jasno na C-disku i ne znam kako je ovo dospelo u korpu. Da li ovo smem da
brisem ili...? Outlook mi radi sasvim OK.