[slikom] Automatsko pokretanje jaws-a

  • From: "Lazar Bulatovic" <l.bulatovic93@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Nov 2013 23:29:47 +0100

Pozdrav svima,

Instalirao sam jaws 14 na racunar sa windows-om 7 I uspesno ga registrovao.
Medjutim, ne mogu nikako dag a nateram das se pokrece automatski. Kad god ga
pokrenem on progovori normalno ali mi ponudi run dialog iako je oznaceno da ga
ne prikazuje za jfw file.

Samo jos da napomenem da sam koristio pre njega jaws 12, sa kojim nisam imao
problema, ali sam njemu po instalaciji 14-ice iskljucio automatsko pokretanje.
Zanimljivo je da se i pri pokretanju 12-ice javlja run dialog a bez obzira na
verziju run se javlja samo pri prvom pokretanju programa od restarta racunara.

Moje pitanje je da li je moguce napraviti jaws 14 da se automatski startuje?

Unapred hvala

Lazar