[slikom] Audio informativni servis - kraj rasprave

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 May 2011 06:41:45 +0200

    Zdravo svima,

    Koristeći se moderatorskim privelegijama ovdje ću zaustaviti raspravu mada
ću svojim moderatorskim i ličnim komentarom otvoriti neke dileme.

    Prvo narodna izreka: Ne pada brijeg da sakrije snijeg već da svaki trag
pokaže svoju zvijer... Naravno svjesno i namjerno izvrnut redosled riječi, ko
zna da čita, neka čita, ko ne zna neka preskoči.

    Neko je namjerno podigao tenzije, neko je namjerno iskoristio da sve još
zakomplikuje, neko se drži pravila liste i neće da piše na temu koja nije za
listu, neko baš to koristi, neko je dobio no-post pa nemože da piše. Ovdje je
kraj  rasprave na ovu temu a za više detalja pogledajte kraj ove poruke i tekst
poruke kojeg prosleđujem. Svaki nastavak rasprave donosi unsubscribe.

    Nije na bilo koji način potrebno dovoditi u vezu prenos sa Fruške Gore i
prenos seminara u Centru za slijepe sa spomenutim projektom i novcima, niti sa
Agencijom Insert. Prenos iz Beograda treba vezivati za Agenciju insert ali ne i
za projekat i novce.

    Bio sam učesnik konferencije na Fruškoj Gori i mogu da govorim više nego oni
koji tamo nisu bili. Prema odluci organizatora svaka zemlja, učesnik
konferencije, imala je pravo na tri učesnika koji su u hotelu boravili
besplatno
a sami plaćali troškove puta. Tako je i Unija slijepih građana iz Bosne i
Hercegovine planirala da pošalje svoja tri predstavnika. Jedan od te trojice
sam
bio i ja, mada se zna da formalno nisam član saveza. Kako je trebalo poslati i
pratioca, barem jednog a sredstava nije bilo, jedan od trojice predloženih je
odustao da bi u tu kvotu od tri osobe mogao ući pratioc. Tako smo se na Fruškoj
gori našli ja i Hamdo Kentra plus jedan pratioc. Više nego nekorektno je bilo
kakve novce, pogotovo masne vezivati za Frušku Goru i prenos. Pored mene, Hamde
iz Bosne i Hercegovine na Fruškoj gori bio je i predstavnik Centra za slijepe
iz
Sarajeva i Specijalne biblioteke za slijepe iz Republike Srpske koji su sebi
plaćali boravak. Baš zbog nedostatka novaca kombinovali smo putovanje. Ja sam
putovao iz Banja Luke a dvojica učesnika su se udružila i putovali iz Sarajeva.

    O prenosu sa Fruške gore. Kada se na Fruškoj Gori našao učesnik koji ima
određena iskustva i tehniku, ponuđeno je da se vrši prenos. Iz hotela su
potvrdili da imaju brzu internet vezu, da je sala ozvučena i slično. Tako je i
najavljeno da postoji mogućnost da se prenosi. Poruke na ovu temu se mogu
vidjeti u arhivi poruka i bilo bi korektno od onih koji sada pišu barem
pogledaju šta su tada pisali. Napisano je da će se sa lica mjesta potvrditi
hoće
li biti ili neće biti prenosa. odlučeno je kako je odlučeno, kako to ovjde neko
reče  i ako neko može bolje neka to uradi, neka organizuje prenos a ja ću mu
lično čestitati i može kao i u ovom slučaju koristiti listu da objavi
informacije i najavi prenos. Sala je bila ozvučena, i nisu svi sastanci bili
loše prenešeni mada je bilo tehničkih problema. Razlog zašto su se neki čuli,
neki nisu je u tom da li su se htjeli ili nisu htjeli koristiti mikrofonom.
Svako je upozoren na mikrofon, svako je mogao koristiti mikrofon i to se
najbolje vidjelo kada su svoja izlaganja imali Dragan Miljojčić i Hamdo Kentra,
kada su imali predstavnici iz Alfanuma, kada je govorio Nikola Đorđević i
slično. Ponavljam nije se radilo ni o kakvomprofesionalnom prenosu i neki
snimci
sa te konferencije koji su objavljeni u zvučnim časopisima nisu ništa bolji
nego
neki djelovi samog prenosa. Istina ponoviću, bilo je loši djelova pogotovo kada
učesnik sa kraja sale postavlja pitanja ili komentariše. Uopšte se nije čulo
kada su iz saveza slijepih Hrvatske predstavljali pomagala jer se nisu služili
mikrofonom. Na sredini sale su postavili sto oko koga su se svi okupili i
probavali pomagala. U toj graji ni petnaest mikrofona ne bih pomoglo.

    Što se tiče seminara u Centru za slijepe u Sarajevu eto kojim slučajem i
tamo sam bio učesnik i imao jedno kratko izlaganje. Nisam se dobro čuo jer sam
namjerno ignorisao mikrofon a u želji da oponašam Kiša, kako je on govorio jer
se tokom predavanja svo vrijeme kretao kroz salu. Na sreću nije se kretao
prevodilac pa se čulo. Komentar koji se u vez ovog mogao pročitati na listi bi
se mogao ovako prepričati. Igra se neka fudbalska utakmica, prenosi je radio i
utakmica nije dobra a vi krivite onog ko je tehnički organizovao prenos što
utakmica nije dobra uz napomenu da je to podložno diskusiji da li je utakmica
dobra ili nije. Ni ovo nikakve veze nema sa projektima i slično.

    Kako je biti moderator pokazuje i ova poruka. Svaki moj komentar je
suvišan.
Vaš još manje jer ćete  zbog njega dobiti, ne no-post, već unsubscribe.