[slikom] Re: Audio biblioteka

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2007 14:59:03 +0100

Zdravo svima!

Pridruzujem se pohvalama vezano uz ovu akciju koja bi po meni trebala
obuhvacati sve slijepe sa prostora bivse Jugoslavije, jer cemo samo tako
doprinijeti sto je to moguce vecem fondu knjiga, udzbenika, skripti itd. S
druge strane, cini mi se, ovo je i prvi pokusaj da se kriptiranjem rjesi i
zastita autorskih prava, pa je to svakako motiv i za jos jednu dodatnu
pohvalu s obzirom na dosad ucinjeno.

E sad, iz iskustva sa liste Knjigofili ciji sam moderator a kroz koju cak
dnevno zna proci i po nekoliko novoskeniranih knjiga, doista stoji kako
ponekad pojedinci koji skeniraju neku knjigu propuste skenirat kako rece
Lorijan podatke o izdavacu itd.
 Ali, buduci se radi o dobrovoljcima koji su da tako kazem zedni knjiga,
mislim da bi trebali svi zajedno bit zahvalni sto imamo i takvu gradju
dostupnu za citanje, pogotovo kad se zna kako do nje tesko dolazimo.

Isto tako vjerujem kako bi bilo slijepih na dobrovoljnoj bazi sa svih ovih
prostora koji bi redovito mogli osvjezavat postojeci fond sa novim knjigama,
kojima to nebi predstavljalo problem niti s tehnicke strane jer imaju stalnu
povezanost na Internet a isto tako vole citat.
Obzirom na navedeno, mogao bih i sam doprinijeti tom fondu ako bi se on
ucinio dostupnim svim slijepima sa ovih nasih prostora sa otprilike preko
tisucu naslova, i nadopunjavat stalno bazu sa novim knjigama buduci imam
ADSL brzinu od 5GB za download i 762 mbps za Upload podataka.

Sad bi bilo vrlo lijepo cuti i ostale ljubitelje pisane rijeci da se izjasne
o svemu ovome i da daju svoje prijedloge i ovdije na Slikom-u i na
Knjigofilima, buduci je ova poruka dostupna i na toj listi obzirom na
tematiku iste i same liste.

Srdacno,

David