[slikom] Re: Arhiva slikom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 17:38:38 +0100

    Zdravo Borise,

Vidiš kako ti kada hoćeš možeš otići na arhivu liste. Ta poruka na koju te
je odveo link ima samo subjekt SendSpace, tema je nešto drugo. Evo kako ta
poruka počinje:

Početak citata:
Majstore! Ja imam pravo biti dosadan i tome je ova lista namijenjena da
ljudi pitaju sto ih zanima kao i sto mene dosta toga zanima, a koga god
platim nitko se ne zna sluziti tipkovnickim kraticama kao ja. Sto me zanima
cu pitati, ako mi nesto nije jasno cu pitati opet.
Kraj citata.

Enter možeš pritisnuti samo gdje JAWS izgovori: link, na ostalo je
pritiskanje Entera uzaludno. References, nije link već naslov ispod kojeg
imaš listu a u njoj ima i linkova.

    Pozdrav, Gradimir