[slikom] Anreader i rješene problem sa sapi 4

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Nov 2005 15:57:35 +0100

Pozdrav svim listerima. kao ¹to vam je poznato svima imao sam problema sa sapi
4 sintetizatorom. Da bi se stvar konaèno rje¹ila morao sam sa microsofta
skinuti jednu aplikaciu koja se zove sapi 4 kontrol i koja je konaèno rje¹ila
sve probleme a po¹to je moja win xp starija verzia nema po difoltu u windowsu
to istalirano pa sam morao to da naknadno skinem. U koliko ¾elite da ovo
istalirate ili ste imali ovakvih sliènih problema javi te mi se pa æe sve biti
u redu. Jo¹ jednom srdaèan pozdrav.