[slikom] Re: Anreader 4

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jul 2010 15:30:43 +0200

eee gordane imas pice za ovo, narocito ako me posle ovoga zaposle u alfanum-u zbog prethodnih poduhvata :D ----- Original Message ----- From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>

To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, July 26, 2010 1:15 PM
Subject: [slikom] Re: Anreader 4

Pozdrav!

Dodao bih komentar da se u dobrih 98% slazem s onim sto si napisao. Preostala dva postotka se ticu prednosti na top listi sinteza i jos jedne stvarcice za koju si napisao da je ne komentiramo pa je ni necu komentirati na uobicajeni nacin, probat cu dati malo drugacije svjetlo toj prici. U svijetu je, mozda ne toliko uobicajena ali ipak primjenjiva praksa da kad neki haker malo procacka po programima banke ili kakve druge korporacije da umjesto da ga tuze i strpaju u zatvor zaposle u toj organizaciji jer je on u datom trenutku najadekvatnija osoba da pokrpa sigurnosne propuste koje je iskoristio da se tamo zavuce. Mozda bi nasi slijepi programeri mogli malo razmisliti i u tom pravcu pa osobi koja je procackala odredjene programe dati priliku da se dokaze kako zastititi iste a mozda dati i kakvu kreativnu ideju oko funkcioniranja tih programa.

----- Original Message ----- From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>