[slikom] Re: AnReader

  • From: "Viktor Zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Nov 2008 23:05:40 +0100

Nikola molim te ponovi poruku koja je zbog nasih slova ne citljiva, i
odgovori mi na pitanje da li je ovo nova verzija  koja je poboljsana u
odnosu na onu koju smo vec skinuli i u kojoj je bio problem izgovora
samoglasnika koji su krcali i iritirali?
Srdacan pozdrav

 S postovanjem
Viktor Zivojinovic
e-mail/msn: