[slikom] Re: Adsl PTT Srbije

  • From: Zoran Radisavljević <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Feb 2011 09:49:14 +0100

Zdravo Viktore. Moje je iskustvo ovako, s obzirom da sam korisnik interneta kod istog provajdera kao i ti. Ja sam pre mozda mesec dana najvise kod PTT-a preuzeo drugi modem sa antenom njegovom uz pomoc koje imam vajrles internet. Ova se usluga placa 2000 dinara uz prvi naredni racun a na ime zaduzenja tog modema, na dalje racun ti je onaj kao i do sada, u zavisnosti koju brzinu imas. I ja sam se pre toga mucio sa nekim ruterima, to je malo drugacije sto se tice podesavanja od Telekoma a ovako je mnogo bolje, manje je kablova oko mene a i sam ovaj modem ima 4 porta za prikljucak. ----- Originalna poruka ----- Od: "ViktorZivojinovic" <advokatviktor@xxxxxxxxx>

Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 20. februar 2011 9:29
Tema: [slikom] Adsl PTT Srbije

Postovani/e

Izvinjavam Vam se  posto navedeno pitanje nema veze sa listom:

Korisnik sam adsl paketa kod kompanije ptt net, zeleo bih da kupim bezicni ruter.

Kakva su vasa iskustva i koji bi ste mi model preporucili?

Srdacno!

Viktor Zivojinovic

__________ Informacije iz ESET NOD32 Antivirus, verzije baze virusnih definicija 5889 (20110219) __________

Poruka je proverena putem ESET NOD32 Antivirus.

www.nod32adria.com