[slikom] Re: Adobe Reader

  • From: "Robert M." <robert.mihajlovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Mar 2011 14:24:24 +0100

   Pozdrav, Viki!

Otvori Adobe reader pa sa Kontrol i K udji u Postavke/preferences. Donjom
strelicom pronadji karticu Internet, a onda Tabom opciju "Prikazi PDF u
pregledniku" i skini kvacicu sa nje.
Time ces iskljuciti mogucnost da ti Adobe reader automatski otvara neki PDF
dokument, kada ga zelis preuzeti sa interneta.

P.S.
ja imam lokaliziranu verziju na hrvatski, tako da je, mozda, precica za
Preferences druga, ako imas program na engleskom.

Robert