[slikom] Abbyy Fine reader 10 i word dokumenti

  • From: Sasa Grbic <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 27 May 2010 09:32:09

Pozdrav svima. Ovaj Abbyy fine reader 10 kojeg ja imam je odlican za prepoznavanje, ali imam jedan problem. U prijasnjim verzijama kad mu upalim split dual page uredno mi sacuva format teksta i stavi stranicu ispod stranice. Cini mi se da i sad sacuva format, ali ne stavlja stranicu ispod stranice, vec jednu pored druge, tako da se na ekranu vide dvije umanjene stranice podijeljene sa liniom za razdvajanje stranica u wordu. Kako ovo rijesiti?