[slikom] Re: AVG

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Mar 2011 10:57:18 +0100

    Zdravo Jelena,

Poslije te verzije AVG 9.0 pojavila se nova verzija 2011. Vjerovatno kada
instaliraš tu verziju da će ona kroz update preći u verziju 2011. Što se tiče
ljubavi, moglo bi se reći da ta 2011 zna da sarađuje sa svim verzijama JAWS
koju sam imao priliku probati. Konkretno: JAWS 10.0, JAWS 11.0 i JAWS 12.0. Još
je i pametna pa kada je računar slobodan onda malo više koristi resurse
računara i obrnuto kada je računar opterećen onda se AVG 2011 nekako povuče.
Moglo bi se reći da djeluje nenametljivo. Kada bi i u stvarnosti tako
funkcionisale ljubavi, bilo bi to pravo rješenje. Moja iskrena preporuka: "AVG
Anti-Virus Free Edition 2011". Za download pogledaj na:
http://www.slikom.org/down pa pronađi link: "Download AVG Free Edition from
FileHippo.com" a dalje ćeš se sama snaći...

    Pozdrav, Gradimir

From: lena
  Subject: [slikom] AVG

  Pozdrav za sve !
  Zna li mozda neko , kako se slazu AVG i JAWS 11?
  AVG koji imam je devet cini mi se.
  I zna li iko kako radi onaj microsoftov antivirusni program. Secam se da nije
 bio u ljubavi sa citacima ekrana.
  ako neko ima neku bolju ideju za antivirus neka javi .

  nadam se da ce neko moci da mi pomogne.

  Pozdrav i svako dobro
  Jelena