[slikom] AOL instant messenger

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Dec 2006 23:54:22 +0100

Pozdrav svima!
Da li neko mozda koristi AOL instant messenger? Ja sam ga pre neki dan skinula
sa neta. Za sada mislim da lepo radi  sa jawsom. Volela bih da mi neko kaze
svoja iskustva. Zanima me da li ovaj program radi po principu chata u chat
sobama i jedan na jedan? Kako naci korisnike? Da li se za chat sobe podrazumeva
poseban pasword? Da li se moze pricati samo sa korisnicima koji nam sami daju
svoj nick name, ili mozemo sami traziti po nekoj listi i parametrima
kao sto su: zemlja, grad, godine, pol, i t.d
Malomi sve to deluje nejasno. ne znam nikoga ko to koristi.