[slikom] Re: +AFs-slikom+AF0- Re: +AFs-slikom+AF0- Imap postavke za Outlook Express

  • From: Igor <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Aug 2015 17:25:26 +0200

Zdravo Gradimire,

Evo u čemu je problem. Nikako neće da sinkronizira mapu Gmail sa servera
iako sve poruke povuče i sinkronizira koliko vidim.

Kada odem na imap mape i kada je odčekiram za sinkronizaciju izbaci mi Nije
bilo moguće sakriti '[Gmail]', jer je poslužitelj to odbio učiniti.

Dok je mapa Gmail čekirana kako je inače po defoultu, i kada idem kroz mape
u računu i stanem na mapu Gmail izbacuje ovu grešku:
Na IMAP poslužitelju nije mogla biti odabrana stavka '[Gmail]'. Mogli biste
pokušati osvježiti popis mape kako bi bio sinkroniziran s IMAP
poslužiteljem.
Konfiguracija:
Račun: imap.gmail.com
Poslužitelj: imap.gmail.com
Korisničko ime: igor75mo@xxxxxxxxx
Protokol: IMAP
Priključak: 993
Sigurno (SSL): 1
Kod: 800cccd2

Igor
Od: "Igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Imap postavke za Outlook Express

Pozdrav, Evo da se ponovim, promjenio sam naslov teme.
postavio sam gmail račun u Outlook Express na imap.
Promijenio sam u kartici dodatno brojeve pristupa poslužitelja
ulazna pošta 465
izlazna 993
Čekirao za oba ovaj poslužitelj zahtjeva sigurnu vezu.
Na kartici poslužitelji upisao imap.gmail.com za ulaznu smtp.gmail.com za
izlaznu poštu i čekirao poslužitelj zahtjeva provjeru autentičnosti.
Ima li još šta podesiti ili je ovo sve.

Igor

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom