[slikom] Re: 70-a IKBE

  • From: "Pesic Branka" <branka_p@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 20:13:12 +0200

Pozdrav svima!
Da kongres pocinje sutra i ja cu biti par dana. Prica o kompjuterima je
planirana za utorak posle podne, ali program je sadrzajan tako da ce biti
referata i iz drugih oblasti zivota i rada slepih. I vne samo to. Iskreno se
nadam da ces se pojaviti. Uzgred. cula sam se sa Radojicom i on mi je
pomenuo da ti pripremas za jesen nesto veoma zanimljivo. Ako mozes napisi
nesto vise na moju licnu adresu. Za sada toliko pisacu. PB