[slikom] 2000 najkorištenijih engleskih riječi

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Nov 2013 23:28:13 +0100

Pozdrav svima! Prijatelj mi je s interneta skinuo 2000 rijeèi koje moram
prevesti. To radim na naèin da iza engleske rijeèi stavim prijevod na hrvatski.
Rijeèi su sve jedna ispod druge, ali kada javs izgovori bilo koju rijeè iza
svake rijeèi su neki brojevi i ne¹to u zagradama. Da li je moguæe iz jednog
poteza izbrisati te sve brojeve i navedeno u zagradama? Da vam bude jasnije u
nastavku ¹aljem navedene rijeèi! Ne znam jesam li ovo smio napraviti, ali
Gradimire oprosti mi! Onaj tko ne ¾eli ne mora proèitati sve engleske rijeèi,
ali æe vidjeti o èemu se radi pa æe mi dati adekvatan savjet!
Boris

 the 9243  (definite article, adverb)
 of 5220  (preposition, auxiliary verb)
 and 5196  (conjunction)
 to 4951  (preposition, adverb)
 a 4506  (indefinite article, noun, preposition)
 in 2822  (preposition, adverb)
 is 2699  (verb)
 you 2041  (pronoun, noun)
 are 1843  (verb)
 for 1752  (preposition, conjunction)
 that 1743  (pronoun, adjective, adverb, conjunction)
 or 1487  (conjunction)
 it 1386  (pronoun, noun)
 as 1363  (adverb, conjunction, pronoun, preposition)
 be 1145  (verb, auxiliary verb)
 on 1087  (preposition, adverb, adjective)
 your 1067  (pronoun)
 with 1062  (preposition)
 can 895  (auxiliary verb, noun)