[slikom] Re: 1981. - 2010.

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 04 May 2010 14:23:47 +0200

Uff kad se samo sjetim vremena kad sam koristio Floppy diskove. Zgodni mali mediji, kojima je prednost sto su manje osjetljivi od CD-a i DVD-a pa sam ih zato upravo i volio, ali mana im je naravno jako slab kapacitet zbog cega ih nisam volio.

Kraj proizvodnje flopija

Datum: 26.04.2010 20:35

Autor: Agencije

TOKIO - Japanski elektronski gigant "Soni" najavio je u ponedjeljak kraj
proizvodnje "flopi diskova".

"Soni" najavljuje da će prestati sa prodajom "flopija" od marta 2011. godine.

Tokom proteklog mjeseca "Soni" je obustavio prodaju ovih diskova na međunarodnim
tržištima zbog sve manje potražnje i velike konkurencije drugih formata za
skladištenje podataka.

Analitičari navode da je "sporo umiranje žflopijaž" započeto 1998. godine kada
je kompanija "Epl" donijela odluku da na svoj računar "Dži3 iMak" ne uključi
uređaj potreban za čitanje ovih diskova.

Od tada su razne slične firme počele da prestaju da ugrađuju čitače flopi
diskova, uključujući i američkog giganta "Del" 2003. godine.

Međutim, "Soni" je nastavio sa prodajom flopi diskova, dok i dalje isporučuje na
milione ovih diskova.

Sada je "Soni", koji tvrdi da je proizveo prvi "flopi disk" 1981. godine, donio
odluku da u potpunosti obustavi prodaju zbog velike konkurencije koju
predstavljaju "u-es-be uređaji sa sličnom namjenom ali sa daleko većim
kapacitetom.