[SKRIVA] läspanel hjärntrust

  • From: håken eklund <doghead@xxxxxxxxxx>
  • To: e-skriva-lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Sep 2011 18:25:42 +0200

Hej vänner på listan! Kanske har jag nämnt tidigare men ändå: jag har gett ut 3
böcker
tidigare som alla varit poesi. (King Ink Förlag ). Men den fjärdeskapelsen blir
inte poetisk utan en samling med noveller.  Det skriviska är klart och jag
skulle härmed vilja inbjuda var ochen som är intresserad att ingå i en
tyckar/feedback-panel.jag vill, om du vill medverka, att du läser hela manuset
som innehållercirka 15 olika noveller/skriverier och totalt 109 sidor i
pocketformat.sedan att du skriver ett omdöme fritt efter förmåga. vem som helst
får vara med men om jag bara får tystnad tillbaks såkan man lika gärna inte
anmäla sig.  skicka en mailadress här eller till doghead@xxxxxxxxxx MVH
Håkankråkan