[SKRIVA] Re: Troma-filmer på Youtube

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Nov 2015 20:42:35 +0700

---- On Thu, 19 Nov 2015 17:15:39 +0700 Ahrvid wrote ----

Masssor (jag tror det är ca 170!) av deras filmer ligger på
Youtube för gratis avnjutande! Se:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL7A925EC54489C409

Inte massor, utan alla deras filmer. De till och med uppmanar folk att
piratkopiera och torrentdela deras filmer, enligt filosofin att gratisreklamen
och uppmärksamheten i slutändan leder till större försäljning.

Jag rekommenderar i övrigt Lloyd Kaufmanns böcker "Make Your Own Damn Movie!",
som också finns i en DVD-upplaga med mängder av filmklipp och intervjuer med
filmskapare.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).