[SKRIVA] Re: Stora Journalistpriset

  • From: Mikke Schirén <mikkeschiren@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Nov 2011 19:05:02 +0100

Visst är det luddigt, och det var ju också därför det blev så intressant,
och också att det fanns en kanal att diskutera detta genom. Förhoppningsvis
så insåg de män som skrev om saker de själva utsatt andra för, att det var
fel, och då är man ju på rätt spår i alla fall.
/mikke

Mikke Schirén
mikkeschiren@xxxxxxxxx
0702024961