[SKRIVA] Small Press Expo i helgen

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, "sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Apr 2007 09:46:11 +0200

Idag och i morgon är det Small Press Expo på Kulturhuset, Stockholm, minimässa för småförlag och mindre tidskrifter. Väldigt mycket serier, man bl a jag kommer att vara där, för Zen Zat och DAST Magazine, och Martin Kristenson för Kapten Stofil och boken Sveriges sämsta skivomslag. Försälsjningsbord, föredrag osv. Inget inträde. Öppet, om jag minns rätt, ungefär 11-17.

ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).