[SKRIVA] Re: Sf-prat, Medis, 22/4

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Apr 2010 17:16:43 +0200

From: wester@xxxxxxxxxxxxxxx
> imorgon. Hur skiljer det sig från andra genrer såsom fantasy? I panelen
> sitter Maths Claesson från SF-bokhandeln, Emily Ringborg från biblioteket
> och Jonas Lind, läsare. Moderator är Patrik Schylström.
> Stockholm
> Kommer det finnas en inspelning på youtube av detta?
> Eller kommer någon rapport från någon som är där?
  Jag tvivlar på att någon webinspelning sker. Jag kommer förmodligen att gå
dit, men om det blir en rapport får vi se...
  (Jag är fortfarande inte ur startblocket med två rapporter, dels från ett
föredrag av Kurdo Baksi, dels från SFV-festivalen. Sådana här saker kan ta
mycket mer tid än en del kanske tror att tota ihop. Det kan om det inte bara är
några triviala noteringar vara många timmars jobb. Och det är inte alltid man
får in de timmarna. Nu har jag gott om anteckningar från både Baksi och SFV så
rapporter kommer nog.)

Surfa tryggt med Internet Explorer 8
http://www.microsoft.com/sverige/windows/internet-explorer/default.aspx-----