[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Sunkitgate-skandalen, måndag

  • From: Erik Skaldeman <erik_skaldeman@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Dec 2009 22:02:40 +0100

Var på Sunkit förra gången! Föll särskilt för en låt som går: "Då tar jag fram
min jojo, min jojo, min jojo..."Man får inte glömma att göra jojo-rörelser med
handen.
Uppskattade även det moment där alla fattade varandras axlar och dansade som en
enda lång orm!
/Erik
> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx; sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Sunkitgate-skandalen, måndag
> Date: Sun, 6 Dec 2009 19:51:33 +0100
>

> En insider på Bröderna Olssons (Folkungagatan, Sthlm, måndag, 20.00) har
> läckt interna mail och filer, som visar att hundratals musiker fuskat inom
> musiken i åratal! Sunkitgate-skandalen kommer att påverka debatten om
> musikklimatet i åratal.
>   I ett mail bekänner en musiker: "Faktum är att jag inte kan spela och
> sjunga för fem öre, och det är en travesti att jag inte kan!" En annan medger
> [...]

Nya Windows 7 - Hitta en dator som passar dig! Mer information.
http://windows.microsoft.com/shop