[SKRIVA] Re: [SKRIVA] SV: [SKRIVA] Artikel i DN om skräck

  • From: Anders Forsgren <forsgren.anders@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 31 Mar 2012 10:54:14 +0200

Inte hunnit läsa den men fick också upp, jag kör med  adblock plus  i
Firefox, Ahrvid kör du Firefox kan  jag starkt rekommendera det tilläget,
annars kan du alltid söka på reklamblockerare plus din webbläsare, så kan
du troligen läsa artikeln samt  slippa undan en massa reklam i framtiden
:->
2012/3/31 Eva Holmquist <eva.holmquist@xxxxxxxxx>

> Hej!
> Intressant artikel.
>
> Jag får inte upp annonsen alls. Du kan antagligen ställa in din webbläsare
> så du slipper vissa av annonserna. Titta under Inställningar och Avancerat.
> Eva

> Eva Holmquist
> Astronomgatan 2
> 554 48 Jönköping
> eva.holmquist@xxxxxxxxx
> www.ettknytt.blogspot.com
>
> Kedjor känns bara när du rör dig kommer ut 15 april 2012!
>

> Som rådgivarens dotter har Lola alltid gjort vad alla förväntar sig. När
> [...]

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra
med Mujahedin-e Khalq, Hizbollah eller al-Fatah. Jag har aldrig gjort Salat
eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad As-Salam betyder.
Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail.
Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se