[SKRIVA] Re: [SKRIVA] SFJ 211 - rättelse

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Dec 2011 23:40:50 +0100

From: malva@xxxxxxxxx
> I Diversekalendern står det att Utopihänget imorgon är i
> Göteborg, men det är visst i Stockholm.
> All the best!
> Malva
  Tack för den rättelsen! Det är också därför det står att man bör kolla
kalenderuppgifter själv också, för även om jag försöker kolla kan det bli fel.
(Tror inte jag sett dig på listan tidigare - så välkommen till SKRIVA!)

--Ahrvid

Ps. Men hos mig blev dina svenska tecken fel. (Har ovan rättat.) Det är oftast
pga fel i teckentolkningangivelse i någon mailheader utan att användaren gjort
något fel. (Internet är 50% programvara, 50% politik och 50% magi...)

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)