[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Årets nobelpris i litteratur

  • From: "Olof Bjarnason" <olof.bjarnason@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Oct 2008 17:27:30 +0200

En biroll i Fienden inom oss är fd. soldat i främlingslegionen, och når
framgång genom att ge ut en bok. Eftersom boken är skriven på franska och
når succé där talas det en del om fransk litteratur, och i samband med detta
nämndes Clezio om jag minns rätt...
Den den 9 oktober 2008 14:10 skrev ahrvid@xxxxxxxxxxxx <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
: