[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Tips: Minnes/struktureringsstödsverktyg

  • From: "Kim Johansson" <kadavro@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 15 Sep 2008 18:55:40 +0200

Jag har testat den nu och det är inte mer än en html-fil med javascript
inbäddat. En annan wiki på det temat är wiki on a stick. Vilket påminner mig
om att jag faktiskt kört med tiddlywiki tidigare. (I ett head to
head-deathmatch mellan de två.)

De fungerar så att när man sparar ändringar så måste javascriptet få lov av
användaren att skriva till html-filen. Man behöver bara göra det en gång
dock.

/Kim