[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Flytande vatten på Mars

  • From: Fabbe <skriva@xxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 28 Sep 2015 21:38:23 +0200

On 2015-09-28 17:42, Ahrvid wrote:

Tja, det är tydligen tecken på flytande vatten på Mars som NASA funnit:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3251893/Audi-says-2-1million-diesel-cars-worldwide-fitted-emissions-cheat-devices-like-ones-used-Volkswagen.html
Audi på Mars? Fel länk där kanske? :)

Jag är inte särskilt förvånad. Det verkar komma 2-3 rapporter per år
från NASA om att man funnit indikationer om vatten på Mars. Man har väl
insett att det inte går att köra "Voyager har lämnat solsystemet"
ytterligare en gång i år. Den sparar de väl för att köra i repris nästa år.

OK, jag är kanske lite sarkastisk och överdriver. Men bara lite.

Vänliga hälsningar
Fabbe
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan