[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Div om upphovsrätt

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Apr 2009 15:31:42 +0200

From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
>
> Ahrvid, det är flera som kommenterat ditt inlägg positivt hittills:
>
> http://olofb.wordpress.com/2009/04/21/gastblogare-ahrvid-engholm-diverse-om-upphovsratt/
> (flera har också länkat till det från andra bloggar)
  Jo, jag noterade det (och slange in ett kort, intetsagande svar). Har just nu
inte sa mycket tid att sitta och kommentera, dock.

  Nagon som kommer till Alcocon 3? (I Goteborg, fredag-sondag. Info har statt
pa SKRIVA.) Jag hoppas dyka upp, iaf.

--Ahrvid

Ps. Om jag behover hanvisa till min artikel, har jag nu OB:s site att URLA:a
till! (Texten ser battre ut dar an hos kapitel1 eller i SKRIVA-arkivet.) Det
kan finnas anledning for mig att tipsa andra om URL:en, vid olika tillfallen.

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!