[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Ang: [SKRIVA] Ta bort mig från listan.

  • From: Em <lengliorla@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Aug 2008 08:43:51 +0200

I så fall så ber jag om ursäkt för att jag missförstått listans innehåll.
Anledningen till att jag inte postat nåt själv är för att jag inte har något
att posta och jag har inte haft något vettigt att säga som kommentarer och
då är det bättre att hålla tyst.
Listan för novelltips var faktiskt väldigt bra så jag tackar så hemskt
mycket för den och jag önskar er lycka till i framtiden.

Emelie

Den den 3 augusti 2008 20:03 skrev ahrvid@xxxxxxxxxxxx <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
: