[SKRIVA] Lovord för Theorins andra

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Sep 2008 16:44:18 +0200 (CEST)

Johan Theorins andra skräckis, Nattfåk, får utmärkta recensioner. SvD skriver i
"Spänning med omsorg om orden" ( http://www.svd.
se/kulturnoje/litteratur/artikel_1663819.svd ) att Thoerin "lyckats närmast
helt och hållet denna gång...det finns passager i den här boken, bl a ett barn
som pratar i sömnen, som är något av det obehagligaste jag läst."

--Ahrvid

Ps. Om jag inte missminner mig har Johan Theorin (som jag känner) i tidernas
begynnelse någon gång också varit medlem av vår SKRIVA-lista.