[SKRIVA] Re: Johan Theorin sommarpratar i P1

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Jun 2014 14:15:15 +0200

Rickard:
> Det har du inte alls sagt. Så tramsa inte.   Från mail i natt, kl 3:14:
" Jag kan, till att börja med, inte göra någon som helst inställning i den
krångliga listroboten för teckentolkning."
> Denna inställning har funnits på andra mailinglistor som jag administrerat
  Det finns såvitt jag minns iaf inte hos Yahoogroups, som är den ledande
listroboten. Och tekniken är sådan att listroboten inte skall konvertera.
Listroboten skall bara läsa headern ang tecken och skicka mail vidare med samma
header. Inställningar hos listrobotar brukar vara saker som hur välkomst- och
andra administrativa msg skall se ut, vilka rättigheter medlemmar skall ha, om
man vill tillåta bifogade filer, o dyl.

E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /