[SKRIVA] "How To Write Suckitudinous Fiction"

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 23 Aug 2008 13:02:54 +0200 (CEST)

Hm, jag kände inte till det märkliga ordet suckitudious förrut, men här kan man
få veta allt om "How To Write Suckitudinous Fiction":

http://www.hollylisle.com/fm/Workshops/suckitudinous.html

Om du undrar får vi bl a veta "Suckitudinous Fiction takes a dedication to the
fine art of sucking that" (jag tolkar det som att denna typ av litteratur inte
bara är dålig, utan utstuderat dålig).
  Artikeln är nog inte bra för den som vill ha tips om hur man skall skriva,
snarare för hur man INTE skall skriva.