[SKRIVA] Har någon provat "Second Brain"?

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Aug 2008 17:48:27 +0200 (CEST)

Såg en notis om en ny Facebook-liknande sak, Second Brain (http://secondbrain.
com), som liksom skall "organisera" ens information och sociala kontakter (och
antagligen dammsuger och diskar också).
  Är det någon som har provat det? Är det något? Jag brukar aldrig köra sådana
där saker; det känns mest som flugor som är glömt nästa år. (Nej, jag sade INTE
att Internet är en fluga! Har kört på nätet i nästan 20 år, och kör som bekant
mycket via mail och mailinglistor. Så försök inte.)