[SKRIVA] Fantastiska Diversekalendern

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, "sskak@xxxxxxxxxxxxxxxxx" <sskak@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, "novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx" <novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 May 2013 14:59:12 +0200

Ny Fantastisk Diversekalender om fantastik, kultur och sån't som faller mig in.
Kolla gärna uppgifter via Google i händelse av felskrivningar, och välkommen
med egna eventtips! Plats brukar vara Sthlm om det glömt att anges

27 maj J Ellerström - romantiken, Sensus, Medis, Sthlm, kl 19

27 maj Yan Lianke, bokrelease, Söderbokhandeln, Sthlm kl 18

27 maj Elbil, Ing för miljön, Hilton Slussen, Sthlm kl 18

28 maj Rozewicz, Rönnells, Sthlm kl 19

29 maj Debutbar, Debaser Medis, Sthlm, kl 18-21

29 maj Boris Pankin, Skönlitt förfsällsk Stockholm Nord, Stinsvillan
Sollentuna, 19

29 maj Kopian (om hektografer m m), föredrag, Tekn Mus, Sthlm, kl 18

29 maj Nicola Lagioia, Söderbokhandeln, kl 14

29 maj Harding, release Mitt poetiska liv, Rönnells, 18.30

29 maj SSKAK, pubmöte, Indira, Sthlm, kl 17

30 maj Tre-stegs-novellfest, Kulturhuset, Sthlm, kl 17.30

30 maj Release bok om sv nationalsång, Musikmuseet, anm senast 27/5 via
Atlantis bokförlag, kl 17

30 maj Eat your animal crackers, boksläpp o konst, Rönnells, verniss 17,
föredrag kl 19

30 maj Quiz om kultfilmer, www.fantastik.dk, Köpenhamn, 18.30

4 jun Upsalafandom, pubmöte

4 jun Vem styr Internet, Fores, Sthlm, kl 11.30

--Ahrvid

Ps. Jag verkade förra veckan ha problem att sända till Novellmästarna och
SSKAK. Hoppas detta går ut.

www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan  /