[SKRIVA] Re: Fantastika 2013

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Aug 2012 20:56:21 +0200

Tomas C:
> Hej!
> Fantastika 2013 är beredd att bli Swecon 2013. Boka in helgen den 18-20
> oktober 2013 redan nu.
> Fantastika 2013 kommer att äga rum på Diselverkstaden i Sickla
> http://www.dieselverkstaden.se/
> Möt oss på Kontrast!
  Intressant. Var detinte 2013 det var ont om motbud? (Minne av vad som kanske
sades på Åcon.) Så det kanske blir Stockholm igen.
  Sickla är ett nytt ställe, men inte så farligt långt bort - det var värre med
kulturhuset i Skarpnäck.
  Men jag undrar hur många deltagare en Swecon kan vänta sig numera. Kommande i
Uppsala vevar med att hoppas på 300, men det lät man inte få om man inte har
stora kategorier friinsläpp. (150 max, tror jag. En Swecon i Stockholm, 200-250
kanske - men man får jobba på.)

ahrvid@xxxxxxxxxxx / Be an @SFJournalen Twitter Follower for all the
latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf,
fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) - och
delta i FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN, info www.skriva.bravewriting.com / Om
Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html
C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs
även AE i nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi -
finns bl a på SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081454 /