[SKRIVA] David Batra? :)

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Apr 2010 12:14:28 +0000

 Har oxå missat mesta av Tru blood trots att döttrarna följer den slaviskt?
älskar den
Den ena skaffade soundtracket som hon också älskar
Såg i af två senaste avsnitten var igår ju allra senaste och ena dottern hemma
hos mig på påskbesök.
Så kommer Urvampyren Skarsgårds "Maker" och ser ut precis som david batra
renrakad!!
Var ska han föreställa att vara från för tid och varifrån i världen och varför
befinner han sig i Sverige på vikingatiden?
Han ska väl föreställa att vara mycket äldre än så, eller ???
True blood fans där ute vet ni ? Någon hypotes? :)

/pia

> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx; sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Svenska vampyrer
> Date: Thu, 1 Apr 2010 13:17:22 +0200
>

> Senaste avsnittet av SVT:s vampyrserie "True Blood" innehåller ett flera
> minuter långt avsnitt på svenska:
>
> http://svt.se/2.112760/true_blood
>
> (Någonstans i sista tredjedelen av avsnittet.)
>   Som bekant spelar Alexander Skarsgård i "True Blood". Jag måste erkänna att
> jag har väldigt svårt att hänga med i den närmast obegripliga handlingen, så
> [...]

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.
https://signup.live.com/signup.aspx?id`969