[SKRIVA] Bokdagar i Söderhamn

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Aug 2009 11:19:50 +0200

Om nu allt går i lås skall undertecknad omkring 4-5/9 åka till Söderhamn
(tillsammans med kolleger i Novellmästarna), där Skrivare i Hälsingland och det
lokala biblioteket ordnar bokdagar, med Norrlands längsta bokbord och
författarföredrag. Info om det finns på:

http://tinyurl.com/np76fh

Om någon SKRIVA:it råkar bo i eller nära Söderhamn får han/hon gärna ge sig
till känna. Jag har fått veta att jag förväntas hålla ett föredrag p åca 20
minuter, vilket väl inte skall vara några problem. Jag ahr tidigare pratat om
min bok Mord på månen och då har det tagit kanske 45 minuter (jag får korta
ned).

IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07) Sänd bidrag till Fantastiknovelltävlingen 2010
(1000 kr i förstapris) senast 31/8 till fantastiknovell@xxxxxxxxxxx och
ahrvid@xxxxxxxxxxx .
Share your memories online with anyone you want.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1-----