[SKRIVA] Re: Bloggtips

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Apr 2012 21:43:11 +0200

Ct to myself:
>   Det är några konstiga tecken i slutet på din URL som gör att deninte
> funkar. Men litet googling ger detta:
> http://www.ka.se/index.cfm?c306<
  Det verkar ha kommit konstiga tecken i slutet påmin URL också. Så jag
drabbades av samma fel som Simon.
  Länkarna kanske inte funkar, så bästa tips är kanske att ta info från våra
inlägg (det handlar om tidningen Kommunalarbetaren och Daniel Lehto och en blog
och en ny roman) och googla. Jag hade iaf inga svårigheter att hitta rätt iaf.
  (Jag har inte drabbats av detta fel tdigare. Tror att Hotmail - i mitt fall -
gjort något dumt som ställer till det.)

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081462 / Läs även AE
i nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)