[SKRIVA] Ang: [SKRIVA] Resultat, Twistend-tävlingen

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Sep 2008 23:40:17 +0200 (CEST)

OK!
  Jag vill tacka föe juryinsatsen! Får jag be Jonas Åkerlind och i andra hand
Tobias Holmgren att skicka mig sina papperadresser (Jonas får förstapriset i
första hand, Tobias dock ifall Jonas tackar Nej), så sänder jag en kupong som
gäller för biobiljett till filmen vampyrer ASAP.

 Någon som är sugen på det?