[SKRIVA] Ang: Re: Kall fusion

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Aug 2008 12:32:33 +0200 (CEST)

Från: ivarsson.g@xxxxxxxxx
>Artikeln är, enligt datumet högst upp, 10 år gammal. Vet du möjligen
>någon nyare artikel?
  Sorry, såg inte det! Jag såg länken på en annan lista, och antog att det var
hot news om kall fusion.
  Det finns dock säkert nyare artiklar och nyare material om ämnet (som nog
går att hitta via Google). Jag har för mig att jag själv skrivit om ämnet kall
fusion, och givit länkar, här på SKRIVA för typ något år sedan. (Men jag orkar
inte scanna arkivet för det.) Jag vet att det händer saker inom området iaf.

--Ahrvid

Ps. Jo, man HAR nu hittat vatten på Mars. Jordprovet som fastnade, men man
senare kunde analysera, VAR fuktigt. Det innehöll vatten.