[skff] Info om mail till listan

  • From: "Per Sten" <per.sten@xxxxxxxxx>
  • To: skff@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Mar 2007 09:21:13 +0100

Hej

Kul att den nya wesiten är på plats, bra jobbat Ole!
Dessutom så är det ju roligt att se lite aktivitet på mail listan igen!

Jag skulle vilja uppmanna er som skickar mail på listan att maila från
den mail adress som ni är registrerade på listan med. Om ni är
registrerad med fel adress, så gör unsubscribe på den felaktiga
adressen och subscriba den nya adressen. Ni gör dessa operationer här:
//www.freelists.org/list/skff

Anledningen till detta krångel är att jag vill undvika att vi får en
massa spam skickat till listan. All mail som inte skickas av en medlem
på listan hamnar därför hos mig för moderering, vilket innebär att det
tar tid innan ert mail kommer ut på listan.

Nuvarande subscribers är:

<per.sten@xxxxxxxxx>
<per.sten@xxxxxxxx>
<patrick_oberg@xxxxxxxxx>