[shkola] tz, tz za kvo li izobshto si pravq truda?

  • From: "Pesho Bonov" <pesho87@xxxxxxxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Nov 2003 13:26:26 +0200

E tva e veche 4ta godina sym v tva uchilishte i znam che edno e sigurno - takova jivotno kato organizaciq nqma(ili ako ima stava oshte po-losho)
nqmam predvid vas (vie za tva s nishto ne ste vinovni pyk i stadate kolkoto i nie :)
imam predvid uchitelite...........
sq (13:06, Chetvyrtyk, 20 Noemvri 2003 godina) si pochatih sys Shiro i kvo mi kazva?
Citat :
 <LeTiFeR> shiro nqma li da hodish v Shumen?
 <Shiro> LeTiFeR: kakvo stana s vashiq otbor be ?
 <Shiro> shte hodq we kak
 <LeTiFeR> koi nash otbvor?
 <Shiro> mi 9-10 klas
 <LeTiFeR> mi dokolkoto razbrah ot ivanova nie zgarqme
 <Shiro> ne moje da byde
 <Shiro> ne q slushai taq patka
<Shiro> shte hodite
 <Shiro> emi da, i vie ste v otbora 9-10 klas opredelen ot Rangel
 <Shiro> aide bye, natiskaite se mnogo, za da doidete !
Krai na citata

kakto kazva shefa na vuichi mi - e az ne moa da razbera!?!?
znachi iztypancihme se nie pri Lili i q pitahme za otbora a tq ko sha ni kaje?
 - E vie se setihte az veche razdadoh biletite...
i sq izvednuj okolo 24 chasa predi da zaminem za Shumen razbiram che trqbva da i se maznq za da me pusne v otbora(az veche se premirih che nqma da hodq ama sq sha vidim)
mdaaa. kakto i da e sq otivam do mg-to da q potyrsq ama sym pesimistichno nastroen.

ae ot men stiga tolkova che mnogo izpisah(nai-dylgiq mi mail do sq  :)))

btw 10x za pishtova :D

Pesho
*otvarq vratata i izliza*

MSN 8 helps ELIMINATE E-MAIL VIRUSES. Get 2 months FREE*.