[shkola] Re: typi wyprosi

  • From: Rangel Dokov <rangel_dokov@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Nov 2003 21:17:30 +0200

On Thursday 20 November 2003 16:50, you wrote:
> Tui kato nikoi ne se seti da zadawa typite wuprosi, reshih towa da sym az.
>A imenno - Kakwo shte Qdem tam? Kakto w qmbol li?

Ami Ivanova mi kaza che tam imalo qdene. Samo che ako ne sme dostatychno
byrzi za da si q hvanem hranata predi da ni e izbqgala (shtoto vyobshte ne
znam dali nqma vse oshte da e zhiva :-) shte otidem da si napazaruvame ot
billa-ta koqto e na 100m ot obshtezhitiqta.

--
"If people are good only because they fear punishment, and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed." -- Albert Einstein