[shkola] Re: referatite

  • From: Rangel Dokov <rangel_dokov@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 30 Dec 2003 22:32:00 +0200

On Tuesday 30 December 2003 15:18, you wrote:
>Ei, horaaaa, mnogo radost ! Neska poluchih pismo i to na hardware-nata
> poshta :) Pishe, che sa ni odobrili referata (toi e moi i na adasha) i na
> 17 shte go zashtitavame. Ye yeee ! Ranga: kaji kvo trqa da pravq :)

Mi znachi trqbva da si prochetesh pismoto, koeto sa ti go pratili. Sled tova
mnogo vnimatelno sledvash instrukciite vytre. Ama mnogo vnimatelno gi
sledvash ponezhe inache pismoto izbuhva i nqma da mozhesh da se naradvash na
zashtitata na referata :-)

Da ti kazha chesno Danjo (ili maj trqbva Sherlok da ti vikam veche), ne e chak
tolkova trudno da se seti chovek :-). Dori i za edin informatik ne e chak
tolkova trudno. To tam si ima registracionna karta i razni takiva. Obache
taka se poluchava, kogato ot vsichko na sveta naj-mnogo mrazish da chetesh
:-)

P.S. Veseli praznici :-)

P.P.S. Dancho ne go priemaj lichno, prosto sym v dobro praznichno nastroenie i
obicham da se byzikam s razni zabludeni horica, koito pitat kak se otvarq
vrata s nadpis "Butni" :-)

--
"If people are good only because they fear punishment, and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed." -- Albert Einstein