[shkola] Re: promqna v razpisanieto

  • From: ivaylo_riskov@xxxxxxx
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Nov 2003 21:10:17 +0200

Zdraweite, wsichki!

> tazi sybota shte se sybirame malko po-rano. Ot 10:15. Ivo shte dojde
> da govori
> za zadachite ot mezhdunarodnata tazi godina i za indeksni dyrveta.
Da naistina shte dojda da wi goworq. Tochno za kakwo ne sxm reshil, taka
che mozhe i da se sxobrazq s washite nuzhdi, wxpreki che imam nqkoi
planowe kakwo trqbwa da se kazhe.

Shte bxde hubawo ako i wie dojdete(pri towa nawreme) za da mozhe da ne
goworq na 3-4 choweka!
Ima i neshta, koito trqbwa da se kazhat otnosno washata podgotowka pxk i
si mislq che taka
ili inache prisxstwieto shte bxde polezno na wseki ot was!

Pozdrawi,
  Ivo

СТАНТЕК - http://www.stantek.com
компютри за дома и офиса,