[shkola] Re: poprawka na pishtowa

  • From: Rangel Dokov <rangel_dokov@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Nov 2003 21:25:22 +0200

On Tuesday 25 November 2003 20:56, you wrote:
> edna malka korekciq na pishtowa na Dancho, po-tochno za qsort na masiw ot
>structuri:
>
>int comp(const void *a, const void *b)
>{
> return ((mystruct *)a)->element - ((mystruct *)b)->element;
>}

Ako nomera e v korekcijkite, bih kazal che i tova ne e syvsem vqrno :-)
Primerno ako iskam da podredq spisyk ot tochki (x, y), po narastvash `x'
i ako imat edin i sysht `x' po narastvasht `y' shte mi trqbva neshto malko
po uslozhneno. A ako iskam.... Vsyshtnost moga da si napravq kolkoto iskam
slozhen primer, no tova edva li shte pomogne. Ima neshta, koito ne
mozhesh da gi napravish na pishtov i trqbva da si gi izmislish :-).

P.S. samo edin zhoker za tova kak da se napravi sortirane po (x, y).
(samo za primera polagam x1 = (((mystruct *)a)->x), etc.)

return (x1*MAX_Y+y1) - (x2*MAX_Y+y2)

(estestveno trqbva da syobrazite dali MAX_X*MAX_Y nqma da vi prepylni
tipa danni, ako polozhenieto e takova trqbva da polzvate nqkolko poredni
`if'-a za da opredelite kakvo da vyrnete.

--
"If people are good only because they fear punishment, and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed." -- Albert Einstein