[shkola] Re: kato si govorq, koj li me slusha...

  • From: dimitar dimeonov <biohacker@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Nov 2003 09:48:53 +0200 (EET)

>Iskah da napravq kontrolni. Ochevidno nikoj drug ne go iskashe. Ne znam dali
>zashtoto sa smqtali che im e pod nivoto da se borqt za mqsto v otbora ili
>zashtoto za msilili che mozhe bi naistina ne im e tam mqstoto veche. Fakt e
>che sled kato kazah che iskam da napravq kontrolni, nikoj dori i ne spomena
>za tqh. Na vsichki im beshe mnogo udobno da q izbqgvat tazi tema.

DON'T WORRY priqtel!

za sledva6tite sastezaniq ve4e 6te trabva da ima (kakvato i da e e podobre ot
ni6to)
kontrolna;

i az pone obe6tavam da te Urkam za tova,
za da moje ako ne se klasirat njakoi hora za otbora
to pone te da sa si vinovni a ne ti!

Pojelaniq za uspehi na vsi4ki koito 6te se sastezavat!

http://www.Elmaz.com - Запознанства